Paazl Packaly Partnership

Last mile startup Packaly beschikbaar via Paazl platform

Multi-carrier verzend platform Paazl biedt sinds vandaag ook de optie voor on-demand bezorgingen aan via het verzendplatform van Packaly. De samenwerking tussen de on-demand bezorger en het multi-carrier platform geeft retailers via het Paazl platform de mogelijkheid om met een aantal handelingen al te beginnen met on-demand bezorgen.

Packaly is actief in Amsterdam, Utrecht en Eindhoven. Momenteel groeit het bedrijf snel door en bezorgt het voor o.a. Decathlon pakketjes binnen 60-minuten en dezelfde avond.

“Het aanbieden van onze opties via Paazl is een unieke kans voor ons om de on-demand strategie verder uit te breiden. Via onze eigen API en ons verzend dashboard bieden we onze klanten al de optie om binnen enkele minuten te beginnen met verzenden, maar een integratie met Paazl geeft ons nog meer slagkracht richting de retail markt.” aldus Axel Dekker, CEO Packaly.

“Met de aanvulling van Packaly op ons platform bieden we Paazl klanten weer een nieuwe manier om vanuit eigen winkels sneller en vooral groener te bezorgen” aldus Bernard Schreiner, co-founder Paazl

Klanten van Paazl kunnen binnen de actieve steden van Packaly binnen 60-minuten, dezelfde avond of de volgende dag bezorgen.