Last-mile carrier fietskoeriers wachten op expresbezorging

Packaly en ABN AMRO lanceren instant payout service voor koeriers

Packaly, het duurzaamste tech koeriers bedrijf van Nederland, kondigt een partnership aan met de ABN Amro. Dankzij de partnership introduceert Packaly instant payments aan haar koeriers, waardoor betalingen voor ritten direct worden overgemaakt naar de bankrekening van de koerier.

"We zijn heel enthousiast om deze samenwerking met ABN aan te gaan. Onze riders zijn het hart van Packaly, ze helpen onze retail klanten elke dag en werken met zonnige en regenachtige dagen. Met deze samenwerking kunnen we een exclusieve service bieden aan onze Riders, waardoor ze kunnen werken en betaald krijgen in hetzelfde uur."

Axel Dekker - CEO and Co-founder at Packaly

Packaly biedt via haar netwerk van koeriers, CO2-neutrale express- en geplande bezorging voor bedrijven om pakketten binnen hetzelfde uur zo duurzaam mogelijk van A naar B te krijgen. Packaly is actief in meer dan 30 steden en werkt hard aan internationale expansie met klanten als Lush en Decathlon.

In combinatie met instant payments, een gigantische groei aan verzendvolume en een nog sterkere focus op klantenervaringen kan Packaly werken aan een exclusief netwerk voor bezorgers.

Verder lezen

Delivery Dashboard and text on geetting the most our of b2b inner-city delivery

Gebruik B2B-levering in de binnenstad

Wanneer we aan een bezorgservice denken, denken we vaak aan onze eigen bezorgingen die we als consumenten mogen ontvangen. Wanneer we aan een bezorgservice denken, denken we vaak aan onze eigen bezorgingen die we als consumenten mogen ontvangen.

Start delivering parcels instantly

Signup in one of our 35+ cities in The Netherlands or Belgium to start shipping instantly.