Packaly stelt platform open voor de lokale retailer

Na een succesvolle pilot periode in samenwerking met retail gigant Decathlon, maakt Packaly haar diensten nu voor elke retailer beschikbaar. Met de lancering van het nieuwe dashboard biedt het de mogelijkheid voor kleine retailers om direct te kunnen verzenden naar klanten in de omgeving.

Na de pilotfase waarin het systeem uitvoerig is getest, kan het platform nu worden gebruikt door elke retailer. “We bieden alle retailers, van klein tot groot, de kans om een unieke klantpropositie neer te zetten. We geloven dat retailers en klanten het gemak van producten binnen het uur verzenden en ontvangen direct moeten kunnen ervaren. Voor de retailer hebben we het platform zo ingericht dat er binnen enkele minuten een nieuwe verzending kan worden aangemaakt. Daarnaast brengen we geen opstartkosten in rekening, waardoor er geen investering nodig is en de service ook haalbaar wordt voor de lokale retailers.” aldus Axel Dekker, CEO Packaly.

Packaly maakt het voor retailers mogelijk om zonder risico van start te gaan met de snelle en duurzame bezorgservice. Het doel is om elke lokale retailer de mogelijkheid te geven om met een snelle bezorging extra klantgemak te bieden. De retailer krijgt een eigen omgeving waarin twee verschillende bezorgopties mogelijk zijn. Voor klanten die iets direct willen ontvangen is er de 60 minuten optie en voor iedereen die kan wachten tot de avond is er een avondbezorging beschikbaar.

De koeriers van Packaly bezorgen uitsluitend met de fiets. Door enkel de fiets in te zetten legt het bedrijf de visie op groen en transparant bezorgen. Op dit moment is Packaly actief in Utrecht en heeft het plannen om de komende maanden haar activiteiten naar andere steden uit te breiden.