Packaly haalt €150.000 op

Packaly haalt 150.000 euro investering op

Axel Dekker profile image
Axel Dekker

UTRECHT - Het Utrechtse techbedrijf Packaly heeft €150.000 investering opgehaald bij A-players uit Deventer. Met Packaly kunnen consumenten bij verschillende retailers hun internet bestelling binnen 60 minuten thuis laten bezorgen.

Het bedrijf is momenteel druk bezig met de ontwikkeling en lancering van hun platform. Op 1 Oktober zal de lancering plaatsvinden. Packaly zal in Utrecht beginnen met bezorgen.

De investering komt vanuit A-players, een investeringsfonds uit Deventer. “We zijn al enige tijd bezig met onze seed ronde, en spraken voor het eerst met elkaar op The Next Web Conference. We delen dezelfde visie over de last-mile en hadden direct een goede klik. Daarom hebben we verschillende gesprekken gevoerd en uiteindelijk tot een mooie deal gekomen.” aldus Axel Dekker, CEO Packaly.

De investering zal voornamelijk worden gebruikt voor het opbouwen van het team, de ontwikkeling van het product, de marketing en voor de operationele doeleinden.

Meer newsroom

Packaly lanceert met Decathlon
Packaly lanceert bezorgdienst samen met Decathlon

In samenwerking met Decathlon Nederland heeft Packaly de 60 minuten service in Utrecht gelanceerd.

Lees persbericht
Packaly bezorgt in een uur
Utrechtse startup bezorgt je pakketjes in een uur

Packaly lanceert zijn service voor bezorgen binnen 60 minuten in Utrecht.

Lees persbericht

Mis nooit het nieuws

Blijf op de hoogte van al onze ontwikkelingen.
Het laatste nieuws in je mailbox
Icon