Packaly lanceert bezorgdienst met Decathlon

Packaly lanceert bezorgdienst samen met Decathlon Nederland

Axel Dekker profile image
Axel Dekker

UTRECHT - De Utrechtse startup Packaly gaat in samenwerking met Decathlon de pakketjes van klanten in de stad Utrecht binnen een uur bezorgen. De lancering van de service is tijdens de opening van de nieuwe winkel van Decathlon op de Vredenburg in hartje Utrecht. Packaly gaat voor zowel de winkel in The Wall als Vredenburg de bezorgingen faciliteren.

Packaly biedt een bezorgdienst voor bedrijven om pakketjes van hun winkel direct naar de klant te bezorgen binnen 60 minuten. Naast het bezorgen binnen een uur werkt Packaly aan nieuwe technieken om bezorgen toegankelijker te maken.

"We willen af van de 'we hebben u gemist' briefjes in de brievenbus."

“We willen af van de ‘we hebben u gemist’ briefjes in de brievenbus. Het ontvangen van je pakketje kan veel efficiënter. Een koerier staat al binnen een uur bij je voordeur met je pakketje. Decathlon is een prachtige partner om mee te starten. We richting ons samen op de uitrol van het verzenden vanuit winkel locaties”, aldus Axel Dekker, de CEO van Packaly.

Packaly lanceert samen met Decathlon de 60 minuten bezorgoptie in Utrecht. Beide winkels van Decathlon zullen als logistieke hubs worden gebruikt. De consument betaalt momenteel een bedrag van €9,95 om producten van Decathlon binnen 60 minuten thuis te ontvangen.

Meer newsroom

Packaly haalt 150k op
Packaly haalt €150.000 seed ronde op

Packaly heeft in September 2019 een seed investeringsronde bij A-players uit Deventer opgehaald.

Lees persbericht
Utrechtse Packaly lanceert
Utrechtse startup bezorgt je pakketjes in een uur

Packaly lanceert zijn service voor bezorgen binnen 60 minuten in Utrecht.

Lees persbericht

Mis nooit het nieuws

Blijf op de hoogte van al onze ontwikkelingen.
Het laatste nieuws in je mailbox
Icon